۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲

رئیس هلال‌احمر لامرد خبرداد؛

فعالیت ۳۵ امدادگر هلال‌احمر در لامرد طی ایام نوروز

فعالیت ۳۵ امدادگر هلال‌احمر در لامرد طی  ایام نوروز

لامرد-رئیس جمعیت هلال‌احمر لامرد گفت: ۲۰ امدادگر در طرح امداد و نجات جاده‌ای و کوهستان و ۱۵ امدادگر سازمان جوانان در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند.

حسن مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: طرح امداد و نجات نوروزی توسط سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توسط سازمان جوانان این جمعیت از ۲۰ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه انجام می‌شود.

وی گفت: دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پایگاه امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر لامرد به‌صورت ۲۴ ساعته در ایام عید نوروز فعال است این در حالی است که طرح ایمنی سلامت نوروزی باهدف ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای با حضور جوانان امدادگر در ایام عید نوروز اجرایی می‌شود.

مقیمی ادامه داد: برپایی ایستگاه سلامت، غرفه دوستدار کودک و خیمه نماز در ایام عید باستانی نوروز توسط جمعیت هلال‌احمر لامرد راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: ۲۰ امدادگر در طرح امداد و نجات جاده‌ای و کوهستان و ۱۵ امدادگر سازمان جوانان در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لامرد خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در حوادث جاده‌ای در شهرستان لامرد هیچ مورد فوتی ثبت نشده است.

کد خبر 5742559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha